cinta putus sipi-sipi jalan (part 2)

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
Join Them If You Are a Blogger :D . 
join nuffnang here :D

ENTRY PART 1

Pada satu hari yang tak berapa hening, aku dapat satu mesej daripada unknown number. masa tu I was like so very jakun. Dapat satu mesej je felt like telling the whole world, "Hey, I've got one message received!!!". Debaran di dada pun kencang kemain sebab mengharap orang yang menjadi obsesi adalah pengirimnya. Lebih kurang macam tu la. So, kita layan jalan cerita yang tak berapa betul and tidak seperti yang sebenarnya,, tokok tambah itu perkara biasa. :)

unknown:
assalaamualaikum. Apa khabar? (dengan penuh harapan berharap dapat balasan dengan sepantas kilat.)

muja:
waalaikumussalaam. cari sape ek? (name dah unknown time tu,,, confirm la this would be the first time that i asked,, kih4)

unknown:
liza ada? (liza is my aunt's name)

muja:
ooo... dia mak saudara saya. sekarang saya yang guna nombor ni (dengan penuh semangat dan kedunguan aku memberitahu.. budak kecik baru dapat hp,, apalah sangat aku tau)

unknown:
ooo.. nama awak sape? (aktiviti 'memancing' dimulakan)

unknown menggelarkan dirinya hafiz (bukan nama sebenar). aku pun dengan gediknya menyingkatkan @ memendekkan namanya kepada P (bukan singkatan sebenar jugak ni.), aku punya singkatan pulak MJ. Aku memang jenis suka guna nama kalau SMS-ing ni. So, kebanyakan crush and buaya yang kawan ngan aku memang guna nama bila cakap ngan aku kecuali buaya bernama MZ. Puas aku try cakap guna nama, tidak diendahkan, setakat dijegilkan sebelah mata sebab ingat aku nak ngorat dia. Kalau handsome tak pe la jugak. Kih3..

Sejak itu bermulala perkenalan P dengan MJ. Sweet gak ar memula. SMS-ing manjang tapi tak sepanjang aku SMS-ing dengan Mz si senget la. alaaa,, memula. Saling tak kenal agi. Dia tak tau aku sensitive, aku pulak tak tau dia suka pakai smart-smart. Dia tak tau aku suka makan nasi dengan ayam, aku pulak baru tahu di classmate autie aku. Biasala. Curiosity was still at high level, macam best ar. Macam nasi, mula-mula sedap tapi kalau tak letak dalam peti ais, pastu panaskan balik bila nak makan, basila dia. Eh, macam kisah aku je. Kih3.

selesai satu entry. wait for the next k. Happy blogging. :D

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD