T3 MYCIN,,, boleh bagi pendapat korang tak?

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
now,, it is not only churp2 giving us money,, blin too!!! how cool is that??? :D

dulu time aku kat um,, muka aku start berjerawat,, aku tension giler kot sebab aku memang tak leh terima la kalau ada pimple waima sebijik kat muka aku yang bagaikan permukaan bulan jarak dekat sekarang ni,, then,, ada jiran bilik aku tu,, selang sebilik je,, name dye maisarah,, aku panggil mai je,, suggested t3 mycin ni,,,

aku try gak cari benda ni sebenarnya,, tapi, unfortunately disebabkan kenyanyukan berganda,, aku lupa nama dye,, yang aku ingat hanyalah,, T3,, yang belakang aku ignore kan aja,, bagi aku,, ala belakang je pun,, so,, aku ada gak beli pencuci t3 yang aku pakai sekarang ni,, memang best sangat,, lepas guna tak rasa kulit muka ni macam kering giler macam product lain,, jerawat pun memang makin landai,, mm,,, ape ek a more appropriate word,, mmm,,, kecut kot,, kecik,, camtula,,

dengan kuasa ALLAH, THE MOST GRACIOUS AND MERCIFUL,, ku terjumpa t3 mycin kat cermin bilik aku,, rupa-rupanya,, umi bagi kat umar yakni adik aku benda ni,, ish,, laki pun nak kena jaga tau,,, so,, jangan nak mengata adik aku,, manly k,, not sissy at all,, footballer lagi, huiyo!! tapi tula adik aku sorang ni pantang naik jerawat mula la dia nak run amuk seluruh kampung,, tak leh la,, orang bajet hensem kan memang camtu,,,,  hehee


setelah mengetahui the secret that my dr umi has it sold at her clinic,, aku cilok la satu,, foc sape tak mahu kan,, lagipun aku dah baca few blogs yang recommend  benda ni,, jiran aku lagi,, mmm,, macam baguns benda ni kan,, dalam RM20 something,, no hadonye la aku tau dah name pun aku cilok,, tapi dah mintak k ngan dr umi,, hehe,, tq umi,, i loveeeeeeee youuuuu!!! muahhh!!!!


botol dye ni cute mute je kan,, alahai,,,


aku sertakan sekali cara apply so that korang boleh judge sendiri senang ke mudah to use this product,, it is so damn easy you,,, compared to yang previous product tu,, kena apply toner dye la,, then sembur dye,, dah la berminyak tak selesa,, but,, i can't deny that the product works also,, alhamdulillah,, susah sikit je banding dengan tepek T3 Mycin ni la,,, :D


unikkan??? kepala dia macam gam,, benda biru ni la kita tepek-tepek dekat affected area,, insya ALLAH kejap je kita boleh lihat hasil nya,,, bau dia kuat sikit,, sabar jela k,, hehe

so,, takat ni jela,,, chos!!!!


 Banner

Comments

  1. insyaAllah setakat ni, muka Lyla masih x berjerawat :)

    ReplyDelete
  2. saya kalau ade jerawat selalunye biarkan aje.. hehe
    tapi boleh try juga mende alah ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena try tau bk,, sebab sangat effective,,, :D

      Delete
  3. hm, kalau muka berminyak boleh tak? anyway, good suggestion...Salam Ramadhan!

    ReplyDelete
  4. Hello, i come her to support and smile for you :) please support and smile back to me :) thanks..

    ReplyDelete
  5. Nak Flat shoes ? Cardigan ? Pashmina ? Topup , dan bnyk lgi yg awesome? Mari la join .!

    http://yayalarhsecret.blogspot.com/2012/07/giveaway-rahmatnnya-ramadhan-by-musical.html

    Maaf . Tlg bntu yaya dapatkan domain . Dgn hnya komen di entri

    http://yayalarhsecret.blogspot.com/2012/07/first-giveway-menangi-domain-dan-cute.html

    ReplyDelete
  6. Can i see ur face after this mujaaaaaa!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau nak tngk,, kor tk leh pose dari online,, paham,,

      Delete
  7. Salam muja!!

    T3 mmg pernah dgr..T3 mycin, 1st time.. aaa, boleh dpt kat farmasi WATSONS, Guardian tak??

    Mahu cuba la..hehe. stkt ni, produk jrwt yg lana pakai pun satu je, sabun khas untuk kulit berjerawat.. doktor syorkan. kalau kat farmasi, sebuku rm15.

    Ok lah juga. tpi tulah, sebuku sabun, rm15 (-_-) kopak juga duit aku camni,haahhaah

    ReplyDelete
  8. nk tnye,at mne nk dpt produk nie ye,farmasi de jual x

    ReplyDelete
  9. boleh je. tak de masalah rasanya tapi sebenarnya t3 ni ada produk khas untuk jerawat atas belakang. mungkin lebih khusus dan ok. tapi saya tk try lagi yang atas belakang tu. happy trying. :)

    ReplyDelete
  10. brapa lama parut jerawat ni nk hilang pkai krim tu??

    ReplyDelete
  11. brape lama parut jerawat nk hilang??

    ReplyDelete
  12. syukur sangat sebab produk ni berkesan. Dalam masa 4-5 hari je, jerawat semua dah mula kecut. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD