rekrut- satu-satunya gambar muja si hitam!

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM.

sebab gambar aku rasa macam agak layak dan berpatutan untuk dikongsi dengan pembaca blog aku yang ohsem lagi wangi ni,, aku dengan paksa relanya share ngan korang gambar ni,, hah,, tengok la muka aku yang sangat hitam menawan time rekrut ni,, dengan baju celoreng besar gedabak yang aku malas nak jahit nak alter bagai,, so,, aku biarkan je la baju tu besar begitu,,, kih3


tak tau la kenapa,,, hari ni rasa terbukak pulak hati aku yang selembut salju ni untuk kongsi gambar time rekrut dengan kengkorang,, insya ALLAH kalau terbuka hati aku lagi,, aku kongsi lagi gambar muja si negro dalam blog ni,, tu pun kalau aku dapat hidayat daripada ALLAH la,,, korang doakan la begitu k,, kih3,,,

ps- seriously,, muka aku jauh lagi daripada balik kepada yang asal,, umi si doctor cakap muka aku ter photo damage dengan teruknya,, hari tu for the first time aku habis kan duit rm75 buat facial treatment,, tak dinafikan aku rasa kesannya,, tapi,, it is still far from my normal skin,, kawan aku yang cakap time jumpe dalam tandas godek cermin tengok muka kuda belang,, sadis amat,, uwaaaaaaaaa


dah la,, tensi pulak bila cakap pasal kulit ni,, chow!! :'(

Comments

  1. aktifnye join rekrut ni..ala belg xpe..yg pnting ikhlas berjuang..huhuu

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum muja ^_^

    Wow, ayatmu..ter photo damage, takut aku membacanya,hahahaha

    Haih, masih lawa dan manis lagi.. dun wori ^_^

    It's normal kan bila dah terlibat akt cmni.. jgn smpai tak nmpk mana mata,hidung,mulut sudah..hehehe

    ReplyDelete
  3. kesan lepas rekrut.. kulit bertukar warna... hehehehe

    sekarang ni dah kulit muja putih balik kan... :)

    ReplyDelete
  4. kalau saya main sukan memang akan jadi hitam manis macam ni lah.. *nak jugak manisnye tue.. hihi*

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD