rekrut: ini tidak adil!!!!

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 

bukak fb ari ni,,, kawan aku ada tag nama aku kat satu gambar yang dia share,, aku pun check check check it out la,, ingatkan dia nak cakap,, muja cantik,, muja handsome,, muja kacak dan bergaya,,, boleh gak la aku nak kembang-kempis itu mancung aku ni,, tup tup,,, gambar yang keluar????

ape kehalnya weh,, grrr,,,, ada ke patut cakap aku garang,, setau aku,, aku la orang paling baik sedunia,, paling sweet and paling hensem,, grrr,,,, ramai lagi kot girls @ askar pranita yang garang time rekrut,, suka bebel bebel,, ala,, pompuan biasa la,, kawan aku yang tercakap dulu baru berpikir pun ramai,, macam aku jela,,, tapi aku jugak yang ditagnya,, tersontap omak den!!!!!! tapi,, terlintas gak,, betul ke

PEREMPUAN GARANG SEBELUM KAHWIN ADALAH WANITA YANG PALING MANJA SELEPAS KAHWIN?????

Comments

  1. rasanya setiap perempuan memang akan manja lepas kahwin.. hehe..

    tapi garang tu memang perlu. perlu pada tempatnya :)

    ReplyDelete
  2. Salam.

    Sah tak betul,hahahaha.

    Banyak unsur lain mempengaruhi..entah2 kang,silap haribulan,bukan manja, makin menjadi2 garangnya,hehehe.

    Soal sikap, kita sendiri kena berubah dari hati..bila dari hati,baru hasilnya nampak melalui perlakuan.. :)

    ReplyDelete
  3. hehehe..tak pasti lak dear..ngeee.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD