ramainya manusia ni yang begini kan,,,

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM.

ramai yang apabila bergurau x ingat dunia... bergurau pun ada adab dye jugak.. jangan sampai gurauan kita tu menjatuhkan maruah org lain.. suka-suka jugak,,jangan sampai membawa duka dh lah..


walaupun bait-bait di atas pernah menikam dan menusuk hati,,, aku try amik the positive side of it,,, korang pun boleh la kalau nak jadi macam aku,, selami baik-baik ayat di atas dan amik iktibar dan pengajaran,,, aku dah amik pengajaran,, tapi still buat,,, korang lak camne,,, setakat jadi macam aku je tak perlu nak bangga sangat k,, kih4


yeah,, it is true,, we often tease people to the extent that they cannot accept it,,, we should not blame that person because it is his right to feel and think whatever they want,,, tapi kalau dah tau dorang tak leh terima,,, so,, we should stop,, cer try buat kat orang lain pulak yang boleh terima je,,, tu pun kalau dah 'gersang' sangat nak gurau la,,, kih3


aku lapa sangat time type entry ni,,, so,, ada tak yang nak belanja macam kat delicious macam fatin liyana dibelanja bakal kakak ipar dia si maria elena tu,,, heh33,,,, kidding!!! toing!!!! :P
 
 Banner

Comments

  1. ko mmg... perut bocor xnk g servis.

    ReplyDelete
  2. hahahaha.. ayat gersang tu mahal tu..hahahahaha

    ReplyDelete
  3. kadang2 kita secara tak sedar yang kita dah menyakiti hati orang tu..

    saya selalu buat macam tu. tapi yang saya geramnya, orang tu tak bagitau pun dia sakit hati.. lepas tu nak mengumpat saya..

    kalau di bagitau mesti saya dah mintak maaf cepat2 dan kalau boleh tak nak sakiti hati orang tu lagi..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

Persiapan Untuk Anak-anak Ke Sekolah; Taska dan Tadika