perihal blog di bloglist muja :D

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
now,, it is not only churp2 giving us money,, blin too!!! how cool is that??? :D

frankly speaking la kan,,, aku letak blog yang kat bloglist aku tu blog yang aku rasa suka amat nak baca,, and dorang suka komen blog aku,,, bila orang komen blog kita,, dengan otomatisnya kita pun akan rasa nafsu meluap-luap untuk komen blog dorang jugak,, hehe,, so,, hari ni aku nak kongsi ngan korang blog-blog yang dok menempak macam tak sedar diri je kat bloglist aku,,,, aku harap korang akan suka blog dorang macam aku suka,,, insya ALLAH you will love them,,, :D

1.
BONI KACAK
http://www.bonikacak.com/
confirm lawak gila and aku jugak akan dicop kegilaan bila baca blog abang boni yang kurang kesedaran sivik ni,, hahaha,,,,, penuh imaginasi hampeh yang sangat,, tak tau la nak cakap,, memang korang kena check it out sendiri and you will know,, hahahahaa

2.
Welcome To My Life
http://noruazuran.blogspot.com/
arelan pulak muja anggap kawan paling setia,, ish,, sedap-sedap je aku panggil arelan,,, patutnya aku panggil abang arelan la kan,, graduated from japan,,, perghhh,,, he is a brilliant man and a wonderful friend,, mana ada entry aku yang tak de komen dari abang arelan ni,, memang rajin sangat mengomen,, hehe

3.
Lana
kak lana pulak muja consider sebagai mysterious girl,, ececececey,, yes,, she is a mystery,, until now,, tak tau lagi how kak lana looks like,, we just know her name,, her life,, but not her full name and real life,,, secretive sungguh,, but that is the reason i like her,,, mysterious but friendly,, :D

4.
! Masz Sidek !
http://masrinasidek.blogspot.com/
kak mas pulak blogger yang buat muja nak baca je entry dia,,, satu line mesti pendek,, panjang je ke bawah,, bila baca dapat rasa kak mas ni jujur,, sempoi and still single,, so,, tengok header dah buat kita nak jenguk blog dia hari-hari setiap entry baru,, kih3

5.
..Cik May..
http://mayandhanis.blogspot.com/
kawan alam maya since i just started blogging,,, muja yang sangat setia ngan cm ni,,, cm tak tau la setia ke tak,, hahaha,,, kidding,,, dari zaman cm jadi fiance until now,,, pregnant already,, muja still keep updated dengan cm,,, sempoi and best,,, :D

takat ni la dlu,, kalau muja rasa nak promote,, muja promote lagi,,, kalau angin rajin datang menyeru,, hehe

 Banner

Comments

  1. hahaha..takde la abang sangat pon.org kelate tak panggil arelan besenya tapi lebih kepada matle.sori la ye sejak akhir2 ni makin kurang komen.banyak benda kena prepare.nak update blog sndiri pon kadang2 tak sempat

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pe,, muja paham kebzian bakal pengantin sorang ni,, kih3

      Delete
  2. kurang kesedaran sivik??hahahahahhaa.. adoi..

    thanks ye muja.. terasa terharu sangat. InsyaAllah saya akan sentiasa setia bersama blog muja ni..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha,, tak de hal,,, blog abang boni pun akan sentiasa di keep updated kan sebagai bahan pencetus ketawa di kala stress melanda, kih3

      Delete
  3. Thankz muja....
    hehehe... terharu... tak tahu nak komen apa... :D

    ReplyDelete
  4. mohon terjah blog depa semua..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus,,, jangan lupa terjah sebab dorang best sangat amat ni,, :D

      Delete
  5. ni haaaa..sy slalu skodeng blog junior semaktab ni..selalu berteembung kt maktab tapi tak brani nak tegur..ahahha..and kalau muja ingat..kita ada lawan lari 1500m masa k.o.t ari tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ingat la,,, hehe,, kakak cantik mstila ingat,, tkut gak nak tgur sbnrnye,,, :D

      Delete
  6. Lana yang Misteri Nusantara. :) Taliff kenal melalui penulisan Blog sahaja :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD