lagi hadiah yang banyak gile!!! tq mukmin!! :D

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
now,, it is not only churp2 giving us money,, blin too!!! how cool is that??? :D

few days ago,,, aku ngan mukmin ada salah faham sikit,, yelah,, korang ingat tak ENTRY INI,, yang ada gambar hadiah aku nak bagi kat dia,, yang dah tersadai dalam bilik aku dekat setahun dah tak leh nak anta sebab dia tak bagi,, then ingat tak ENTRY INI yang dia anta shawl untuk aku,, punya la aku hargainya,, dapat je terus gosok then make up bagai sebab nak amik gambar,,, tapi,, aku punya hadiah dia tak nak amik????? ngek!!!!!

then tahun ni sampai agi hadiah dari mukmin si senget itu,, berhari-hari gak la dia dok mintak alamat nak bagi benda ni,, yela,, i just said no because i want it to be fair,, i want us to give and take,,, not him giving and me taking only,,, it seems like i am a materialistic woman,, then,,, bila dia dah janji nak amik jugak hadiah aku bagi one day in the future,, baru la aku bagi alamat,,, i gave him my house address,, but,, biasala,, takut sangat budak busuk ni,, afraid of getting know by my dr umi,, apaadaaa,, then aku bagi la ipg's address,, padahal dia boleh je google daripada dok begging me for that,, hahahaha,, wekkkk,,, padan muka,, sape suh tak nak online,, bajet,,, puiii!!!



so,, semalam aku dah dapat a quite a big package from him,, haish,, last year main letak dalam plastic bag je,, tahun ni in a box year,,, he told me the time his umi was wrapping the box,,, hehe.. so,, this is the box,, frust sangat bile tengok box ni dah dikerenyukkkan dengan kejamnya oleh uncle postman yang dengki!!!





boleh tak aku tak nak maafkan uncle postman for doing this to my beautiful box,, jarang kot nak dapat such a box from such an insensitive boy like mz senget benget tu,, haha,,, mz la yang cakap,, maybe uncle postman tu dengki kot,, sebab tu dye buat kotak aku jadi camni,, kih3.. bajet aku femes amous giler la sampai pakcik posmen pun wajib kenal aku yang cute ni,, sangat hampas!!!


bukak je tutup kotak tu yang ula aku nampak yang ada bintik-bintik tu,, hahaha!!!!! ada ke patut bagi stokin pink panther tu untuk aku yang ganas ni,, nasib baik la aku tak menitiskan air mata truuup truuup sebab terharu,, ada gak yang care pasal kaki busuk aku ni,,, hahaha,,,!!! dia cakap beli kat daiso pyramid,, dye suh pakai time sejuk,,, dalam masjid ber ekon,, eh,,,, semalam aku solat terawih sambil bermandi peluh je,,, kih3


everything that i got from him,,, huuu,, 5 shawls, 5 bracelets (should be given to my girl siblings but never la nak bagi kat dorang,, haha!!!), pink purse, pink socks, 1 pink panther, 1 perfume. kih3


this is my favourite bracelet,, sebab dia sangat cute and colourful,, dah pakai time gi iftar jamie 4 orang kat pizza hut semalam,,,, kling kling kling bunyi nya,, aku rasa benda ni supposed to be gelang kaki,, tapi,, ada aku kesah,, jadi gelang tangan pun ok what,, so,, aku kecikkan je la circumference tu,,, ape susah,, take it easy,,, hehe,,, i love it!!! :D



ish3,,, colourfulnya min!!!!!!!!!!!! will wear this for raya kot,, tengok la,, hehe



even brown is not my colour,,, aku still appreciate barang ko bagi min,, nampak vintage sikit kan,, hehe


pearl kot,, rasa takut nak pakai,,, takut putus,, naya aku kena pelangkung ngan budak busuk sorang tu,,, haha


korang tengok ni,, and korang boleh teka tak menatang ape tu??? haaaa... hye saya pink panther,,, kih3


perfume,, dia ni pun la,, dah tau kot aku kurang bab2 perfume ni,, but he still insisted in giving me this,, btw,,, thanks a million for not wanting me to be smelly like you,, haha


ti nak beli handset baru,, nak letak dalam ni la,, tu pun kalau aku tak rasa kedekut untuk beli handset baru la,,, hehe,, tapi kan,, errrr,,, mm,, tengok la nanti,, kih3


i fall in love with it the first time i saw it,, hahaha


stoking gedik nak menggatal,,, tak sabar-sabar tol,,,, terus je sarung ke kaki,, memang warm sangat rasa,,, tapi,,, i am not a cold-blooded person i tell you seriously,, will use this when i am in a long jouney travelling by bus,, hehe . stoking belang-belang tu not included ok,, hehe,, tu stoking busuk aku wat gi kelas je,, hehe


pink panther ni dah dillekatkan kat papan keyataan,, cey,, bilik aku,,, tengok kat telinga dye dah ada warna biru,, tu la pin yang aku cucukkan.. mz cakap benda ni orang buta yang buat,,,, anak dia yang tolong jualkan,,, rasa terharu sangat kan,,, tersentuh sangat bila si buta sanggup bekerja walaupun dia buta,, tapi yang normal ni?? hampeh,,,,

so,,, tq sangat kat budak senget sebab sudi bagi hadiah sempena raya,, time birthday tak de lak sampai,, hampagas tolll,,, haa,,, korang bile lagi nak bagi hadiah kat aku yang cute ni,, hehe,,, dapat hadiah ni one thingla,, rasa macam happy sangat amat,,, walaupun hanya dapat sekadar barang biasa or 1 item je pun dah nak melompat keriangan,, apatah lagi kalau dapat banyak macam ni kan,, tq min,,, ko kawan aku yang sejati selamanya,, insya ALLAH,, :D

 Banner

Comments

  1. ada satu persoalan.. siapakah mukmin di hati muja.. hehehe

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Not me la Lyla. Huh. Geram betul ada org nama sama ni. :@

    ReplyDelete
  4. Bukan sy, tapi mukmin lain. Ada sikit salah faham nama disini. Harap maklum.

    ReplyDelete
  5. mukmin mane ni dek? curious sgt nak tau..ahhahah

    ReplyDelete
  6. banyak giler boleh?? hahahaha
    bestnya dapat kawan macam ni..

    tapi korang berdua ni kapel eh?
    cepat2lah kawen.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak de mknanya nak couple ngn si busuk,, haha

      Delete
  7. Tahniah sebab dapat banyak Hadiah.. Murah rezeki awak..

    Saya tengok awak ni suka join segmen dan Contest.. Jadi saya jemput awak join 2 segmen di Blog Coretan Anuar.. Hadiah terkumpul berupa wang tunai berjumlah RM500 untuk dimenangi..

    Semoga anda berjaya menjadi salah seorang pemenang.. ;)

    ReplyDelete
  8. Salam. Kesian mukmin kat atas,hahahah

    Untung muja..skali dapat, berkepuk2, aaa..muja suka pink ya.. wink2 >_<

    Mesti gembira kan smpai guling2..ni mesti tak habis guling2 lagi,wehehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD