hari ahad yang menstresskan,, maybank2u ke cimbclicks???

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
kalau sayangkan ibu-ibu di dunia ini :D

sorry ye blog ku,, hari ni baru nak update pasal benda yang berlaku ahad lepas,, ntah pape je aku,, huhu,, gini cternya,, aku berkenan sangat dengan jam korea yang aku tengok kat milkadeal hari tu,, then aku sign up la,, then aku call boleh tak bank in je duit,, sebab aku tak guna internet banking,, haisyyy,, diye cakap tak boleh la pulak,, grrr,,,,


or

which one is better??? cer comment and gitau aku yang naif nih,,,

sejak tu aku cam determined giler la nak wat internet banking ni,, tapi rasa takut dengan risiko dia,, jadi aku bajet nak buat akaun baru kat maybank,, kire nak guna maybank2u la,, so,, aku gi la dalam kul 2 gitu,, lebey2 sikit..

lepas solat terus gi pondok tunggu bas depan ipg,, punyala lama gila tunggu,, bas tak sampai-sampai jugak,, korang bayangkan la dengan cuaca panas yang menggila effect global warming nowadays ni,, rasa nak nangis pun ada gak,, then,, sampai la prebet abe mi datang,, ajak aku naik kereta dia,, aku malas nak naik prebet sebab dah confirm2 la mahal sebab aku sorang-sorang time tu,, stress tol,, dah la time tu gaduh ngan mz,, tak de dah orang aku nak luah perasaan,, lastly aku naik jugak,, on the way tu,, nampak la ada bas sebuah terhenjut-henjut mengengsot nak gi amik orang kat kawasan aku tuh,, huhuuu



on the way tu memang cuaca panas hanya ALLAH yang tau,, pakai air cond pun macm dok dalam heater je,, sampai je depan maybank,, kenala rm5,, patut rm2 je kalau ramai-ramai,, abe mi ni baik betul,, kalau nak ikutkan,, aku patut bayar rm10 kot,, then aku masuk,, tunggu la dalam tu,, tanya pak cik tu macam mana nak create new account,, pak cik tu punya garang gila,, aku ingatkan aku kena gi photostat sendiri ic,, tapi aku tak paham dia mintak ic aku,, then dia marah,, huhu,, terus nak nangis on the spot,, pelik giler pak cik tu kot,, ntah pape,, dah la tua tapi hensem,, haha,, tak pe uncle,, aku maafkan,, :D



then,, tibalah giliran no aku untuk create,, TIBA2!!! satu maybank takleh buat urusan sebab tiba-tiba all computers went offline,,, senang citer dia wifi dorang la problem,, aku tengok jam,, dekat kul 3.30 petang camtu,, aku ada meeting language camp at 4,, memang aku dah agak memang aku akan cipta rekod tidak hadir pada hari tersebut,, aku tunggu dalam maybank sampai 4.30 ptg,,, yakni maybank tutup,,, try pulak gi cimb seberang jalan,, harap boleh la buat cimbclick,, tapi time tu permohonan to create account tak leh buat dah sebab bank dah nak tutup,, aku balik ke maybank,, then memblahkan diri ke kfc dan mengemukkan badan di situ,, mm,,, aku try krusher baru,, yang lemon,, macam best la jugak,, tapi tak best sangat pun,, menyegarkan je,,



then,, i moved to bsn,, hajat nak guna atm nak tau no akaun,, ternyata takleh tau no akaun guna atm card,, grrr sekali lagi,,, panas ati giler kot, nape atm bank islam dulu boleh je,, haissyyyy,,, tak pela,, dah nasib,, sebaik turun je dari atm bsn,,, hujan la pulak,, uwaaaaa,,, apa punya malang nasib aku hari tu,, melangkah la aku dalam hujan,, tak kira dah,, memang berserah je time tu,,, sedey amat kot,, memang rasa nak nangis,,, dengan sorang-sorang nya,,, uwaaaaaaaaa,,, aku pun menumpang berteduh kat tangga parkson,, dari situ boleh tengok stesen bas,, nak check kalau2 bas gi pasir puteh dah ada,, tapi non hado,, grrr,, aku pun mesej alang mengadu nasib,, uwaaaaaaa

then,, hujan reda,, gi stesen bas,, bas pulak lambat datang,,, called abe mi,, letey la pulak,,, aku dah bayang aku tidur kat stesen bas dah time tu,, tapi,, ALLAH still tolong aku,, datang jugak bas membawa aku balik dengan selamat ke ipg,,, hujan pun dah ok dah time tu,, alhamdulillah sangat,, terharu,,

ps- min,, jangan majuk agi tau,, tak tau dah aku nak cakap ngan sape time kesusahan gile camtu,, :'(

 Banner

Comments

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD