sarung lengan tshirt untuk dijual,,, konfirm tak melekat and menutup aurat :D

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 

hye korang,, hari ni aku nak kongsi pasal aku jual stokin lengan pulak,, yes,,, stoking lengan yang betul-betul cover aurat,, bukan yang jenis stoking lengan melekat kat tu tau,, no no no,, yang ni yang special punya,, yang tak melekat kat tangan,, korang boleh pakai dengan baju lengan pendek tanpa rasa was-was dah,, mesti rasa macam korang pakai baju lengan panjang je,, confirm,,

antara sebab aku nak jual benda ni adalah,, kan kitorang dok kat ipg,, banyak baju yang berkaitan dengan ipg ni kitorang dapat,, baju pj, baju gerko, baju drama, baju pnb, baju itu baju itu baju ini baju inu,, dan kebanyakannya semua lengan pendek,, tak leh salahkan pengurusan jugak sebab kalau satu jenis je dipilih,, lebih memudahkan,, tak perlu nak tanya and wat survery lengan pendek lengan panjang dah,, so,, aku nampak stokin lengan ni lah yang akan jadi penyelesaian kepada masalah aurat yang tak berapa nak terjaga di ipg ni,,,

mula-mula macam nak jual kat ipg ni je,, tapi,, terpikir pulak kat korang yang mesti ada yang terasa nak jugak benda ni,, aku dari dulu kot cari benda ni tapi tak jumpa,, nasib baik la semalam aku gi bachok,, then jumpa dengan supplier yang memang buat perniagaan khas jual stoking lengan,, aku akan mulakan dengan stokin lengan kain tshirt dulu sebab aku student,, aku paham la korang mesti paling banyak guna tshirt kan,, so benda ni sangat amat la sesuai untuk kita-kita ni,, kih3,, tapi kalau ada yang nak yang jenis bunga-bunga or yang cekik kat pergelangan tangan tu boleh request k,, :D

contoh,, memang insya ALLAH tak melekat kat tangan,,, tapi kena sesuai la dengan saiz tangan korang tu,, hehe

sarunglengan dari kain T-shirt yg boleh dipadankan dengan baju t-shirt. Kain ni bukan dr jenis kain licin. jadi walaupun bah depannya agak luas tp kemungkinan tuk ter'londeh' agak susah sbb kain tshirt punya struktur yg agak kukuh dan tidak lembik. Cth adalah spt dibawah:



contoh yang aku akan jual nanti,,, budak-budak ipg kota bharu boleh la tempah ngan aku k,, then aku gi sendiri la kat korang,, kite date la kat kafe ke mana-mana ruang dalam ipg ni,, kalau yang dok kat asrama lagi la senang,, aku pergi je dorm korang,, senang,, kih3,, insya Allah aku jual dengan harga RM10 sepasang,, tapi,, boleh nego lagi,, jangan risau,, kih3,, kain tshirt k,, bukan kain tarik-tarik then terus carik tu,,, pikey2 kanlah,,

aku akan mula bukak tempahan sekarang,, tapi aku akan dapat supply dalam rabu minggu depan,, hope dapat berkat dari ALLAH SWT la usaha aku yang tak seberapa ni,,, amiin,, korang pun jangan lupa doakan aku ye,, saaaaaaaaaaaayang korang,,, :D

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

Persiapan Untuk Anak-anak Ke Sekolah; Taska dan Tadika