hadapi stress cara ISLAM,,, alhamdulillah aku menjadi tenang.

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 

aku stress,,,
rumah aku dalam 45 minit je dari sini
tapi,, komitmen menggari kaki,,,
terperuk aku di sini

aku stress,,,
stress di sana sini
nak elak bagaimana
dah nature nya bila jadi manusia

aku stress,,
keje itu keje ini
tak habis-habis membanjiri
sampai bila ni,,, aku pun tak pasti

aku stress...
dia ni cenggini dia tu cenggitu
tak leh ke semua jadi macam aku nak
jadi macam makanan yang enak

aku stress,,
grrrr,,,, pfffttt,,, aaaaaaaa
cara mana lagi nak kujerit
bia keluar mak tekak?? bia jadi bisu???

so,,,,, aku pun baca la benda bawah ni



aku menjadi tenang
alhamdulillah,,
ALLAH di sisiku

Comments

  1. manusia memang selalu stress... cuma cara nak menghadapinya je berbeza..

    p/s : terima kasih berkongsi ilmu di hari jumaat yg indah ni... :)

    ReplyDelete
  2. nice sharing... ^_^ kita mmg x bole lari dr mslh yg bole wt stress...tp ms sntsa kn da mslh yg blku

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD