trip to KUALA LUMPUR PERFORMING ARTS CENTRE (part 1)

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 

hye korang yang vague,,,, nak mengamuk dulu boleh tak sebelum muja bercerita,, bleh ek,,,

LAPAAAAAAAAAAAAAAAAA
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

now nak citer dah ni,, tak sabar tol budak mukmin busuk nih la!!! diam! paham,,, baca je diam-diam,, opps,, marah mukmin je tu,, kat korang tak marah,, sebab sayang korang je,, mukmin,, tak sayang,, lalalala.. nak citer dah ni,, alolololo.. korang kalau majuk sebijik macam hana,,, haha,,

ok,, muja nak citer kat korang pasal trip kitorang ke 

KUALA LUMPUR PERFORMING ARS CENTRE (KLPAC)

seriously, muja ingatkan klpac ni sebahagian daripada istana budaya,, tapi sebenarnya tak pun,, so,, muja dah malu sendiri,,, kitorang gi sana for the performance entitled BOOM... boom,, pelik gak time first time muja dengan tajuk teater ni,, tapi,, tengok hajelehhhh,,,

ok,, lets start,,,, muja ikut chronology gambar-gambar ni je tau,,,


ni muja ngan qaiyah time tengah tunggu bas datang,,, huh,, time kitorang sampai kat kerusi batu berlumut tu,, adala dalam kul 6.45 pagi,, semangat klpac btol kan?? yelah,, kitorang dah rancang macam-macam time ni tau,, nak beli seluar, kasut, nak makan bufet, nak itu nak ini,, sape tak excited weh????? cer citer,,, tapi,, we never know what is going to happen in the future kan,,, hanya mampu merancang :)
aku yang tengah excited,, macam la boleh jumpa lisa surihani kat kl tuh,, puiiii

tak berenti amik gambar,, padahal,, ipg pun tak lepas lagi,, aduyailaaaa,.,,,,

bila arieff nak gemuk???? meh,, amik lemak aku ni sikit,, kasi hensem,, zombi tol,, muahahaha!!!!!

ha,, ni dah sampai kl pac,,, kitorang dok depan kaunter tiket,, ish,, time ni la aku gi selongkar beg putih aku tu,, tup3,,, keluar sikat warna merah,, siot malu dengan rambut nya,, aku pengotor,, hahaha!!!

aku, qaiyah sir roslan, my language development lecturer,, still handsome tau,, sape nak no hp dye,, boleh roger muja,, tapi risiko kena tembak ngan puan faridah sila tanggung sendiri,, tak dapat den nak nolong,,

aku tengok orang lain amik gambar dalam cermin lawa,, nape aku punye ni,, err....

kat klpac ni ade cam mini library,, kita boleh baca buku,, tapi,. dah lagi setengah jam je performance nak start,, tak denye nak baca karya william shakespeare kat sini,, puiiii

ko ni qaiyah,,, tu jela cara ko amik gambar,, wekkkkk!!!!

ok,, yang ni aku bajet baca,, aku akui sepatah pun aku tak baca,, dok tahan nafas nak amik gambar,, time kacey.

qaiyah, anis (yang khusyuk kat belakang tak sedar gambar dia masuk kamera aku,,,), diah, muja, mirah,, alamak,, mirah dok belakang sangat,, 

qaiya, sir zul (social studies lecturer,, yang sangat cool,, ex sdar la katekan,, ahaks!), aku lewteww,,,

aku tak tau motif gambar ni,, yang pasti aku suka bergambar,, :D

yang laki tu senior yang sama umur ngan aku,, amir nama dia,, baru je start cakap ngan aku,, dah pot pet pot pet,,, plaster mulut tu baru tau! :P

orang amik gambar dia pun sibuk la nak jugak,, nah! :P

haaa,,, gambar ni korang tengok diam-diam ek,, sebab gambar ni gambar curi sebenarnya,, hehe,,

time ni la aku berigat,, aku gi guna flash amik gambar stage,, haha,, kena sound tapi tak de lak dia suh delete gambar ni,, so,, dengan senang hati aku pun masukkan gambar ni dalam blog aku,, hot scenes dalam performance tu,, aduila,, nape la kitorang dipertontonkan dengan benda ni,,, ada pertanyaan by one of the audience,, he asked how do both of the main characters practice the kissing scenes.. then,, jon chew,, it is so damn easy,, you just kiss,, yucckkks!!!! eee,,,, errrrrrr,,, euwwww

ni time lepas tengok citer 'BOOM'. boring sey,, so,, amik gambar lagi,,, huh


aku benci seluar putih buruk hudus ni!!!!

ok,, ada ke yang tak tau klpac kat mana?? klu yang muja boleh bagi adalah,, dia dekat dengan sentul park ni,, kitorang pun tak tau kat mane,, hehe

tq JON CHEW and SHAROM LAM,,, both chinese ni la hero and heroine citer 'BOOM' yang kitorang tengok tu,, bangga gak la aku dapat peluang amik gambar ngan dorang,, orang lain tak sempat sebab dah menonong laju gi ke bas,,, dorang memang mantap,, especially time kissing scenes,, haha,, first time tengok real life kissing tau,,, aku pun berpaling kat tempat lain,, malu tau tak????

ku ajak pulak sir zul,, sir memang suka bergambar,, thats why la i loike,, kih3

ni versi amik gambar sendiri,,, ni pemandangan kl pac dari luar,, amazing kan?? memula kitorang tengok,, alamak,, kuno giler tempat ni,, tapi,, hebat sebenarnya,,,

versi gambar amik sendiri night time,,, korang boleh nampak tak tulisan tu??? antik nye la haa,,,,

lepas kl pac,, kitorang gi downtown cheras,, ramainya la orang,, time aku kat um dulu,, yang aku tau gi pasar malam dengan stesen universiti tu je,,

yang nombor 3 tu jadi pilihan hati aku malam tu,, char kuey teow special,, burn RM4.50 tapi berbaloi-baloi sebab saaaaaaaangat sedap,, kalau la tak de taugeh :D

ramai kan???? dah la tengah malam,, betol lah,,, malam masih muda,,,

ni gambar dalam dorm kitorang pulak,, kitorang stayed kat INTERNATIONAL YOUTH CENTRE,, kalau tak silap RM20 semalam... sangat best,, 12 orang per room... 3 bilik air,,, lockers... air-conditioned,, 2 cermin,, ok la tu kan??

kat tangga dok tunggu nak masuk cafe for breakfast,, huhu

gediknya la minah dalam cermin tu,,, 

time ni nak amik sorang-sorang,, tetiba je budak qaiyah tu datang,, aiyaaa,,,

ok,, sorry aku dah bzirkan mee goreng sedap yang tinggal secoet je pun tu,, hehe

aku dengan senior,, yelah,, dorang dah sem 1,, aku jugak la dok sem 2 ppismp,, sedangkan umur same,, dah takdir lettew kan,, :P

time breakfast ni la kami dikejutkan dengan berita sedih meruntun hati lagi menbakar jiwa apabila diberitahu perancangan ke mid valley dibatalkan sebab perjalanan yang jauh,,, yela,, kitorang terpaksa cancel salah satu antara mid valley dengan kuala gandah,, terpaksa pilih kuala gandah jugak sebab beras berkilo-kilo dah dibeli untuk didermakan untuk pusat pemeliharaan gajah tu,, serious time tu rasa cam nak nangis,, muja rindu sangat tempat tu,, tempat budak um menghabiskan masa,, uwaaaaa!!!!!!

kecewa pun amik gambar jugak,,, aku dan syanim,,

budak-budak frust tak jadi g mid valley,, ape kena ngan ko tu qaiyah???

oklah,, done untuk part 1.. ti muja sambung di lain entry,,, :D
 

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

Persiapan Untuk Anak-anak Ke Sekolah; Taska dan Tadika