soalan yang buat duit,, nak anta ticket kat nuffnang,, tapi tak de idea???

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 

hye korang!!!!!! hari ni muja nak tunaikan janji lagi,, muja nak bagitau korang soklan-soklan atau ticket-ticket yang muja pernah hantar kat MR NUFFNANG,,, kenapa kena selalu anta ticket??? supaya MR NUFFNANG selalu ingat blog kita dalam pengkalan data dorang atau memori dorang,, adess,, betulke penggunaan kata aku tu??? lantak la kan,, hehe,,,


ok,, ni antara idea untuk anta ticket kat MR NUFFNANG
  • bila saya akan dapat cpm ads yang generate buffered earning?
  • macam mana buffered earning digeneratekan kalau bukan melalui jumlah click?
  • apakah yang perlu saya lakukan untuk selalu dapat buffered earning?
  • macam mana nak dapat status glitterati?
  • macam mana nak dapat peluang jadi featured blogger?
  • apakah berbezaan buffered earning, metered earning dan campaigns biasa?
  • macam mana nak kasi blog saya dipaparkan kat rss MR NUFFNANG?
  • berapakah kotak iklan MR NUFFNANG yang patut saya letak?
  • pada bahagian mana paling strategic untuk saya letak kotak MR NUFFNANG?
  • kalau status glitterati bertukar jadi ordinary,, macam mana nak dapat balik status tu?
  • kalau saya bukan status glitterati, ada peluang tak dapat buffered earning?
  • kotak MR NUFFNANG salu keluar iklan,, tapi napa earning saya tak increase?
  • apakah CTR BONUS?
  • kenapa buffered earning yang saya dapat sikit sangat?
  • bila MR NUFFNANG nak buat event luar dari kawasan kuala lumpur?
  • macam mana nak pergi ke page iklan yang keluar kat blog saya kalau saya tak leh click yang kat blog saya? kalau click jarang-jarang kat blog saya tak pe ke?
  • adakah jumlah follower juga memberi kesan kepada jumlah cpm ads yang kita dapat?
  • macam mana kalau jumlah follower ramai tapi traffic blog tak tinggi? ada peluang ke dapat be?
setakat ni,, ini je yang muja dapat bagi,, ti muja dah bertapa lama sikit,,, and dapat idea baru,, muja edit and share lagi ngan korang k,, adios!!!

 

Comments

  1. kak shida dah xhntar tiket pon..malass heheee :D

    ReplyDelete
  2. Kiranya menghantar ticket ni bukan sahaja untuk habtar aduan/report tapi boleh jugak utk tanya menaya yeh? dalam erti lain ada komunikasi dengan mr nuffnang?

    ReplyDelete
  3. @amir zahari yup,, lebih kepada nak ingatkan nuffnang yang blog kita ni wujud :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD