gambar dimanipulasi 2

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
now,, it is not only churp2 giving us money,, blin too!!! how cool is that??? :D

gambar dimanipulasi satu- DI SINI

manusia yang aku kenal sekeliling aku ni memang suka sangat edit gambar aku ye,, kih3,, yang versi satu mz yang edit gambar aku guna photofunia,, ni TEACHER AZIZI pulak... adesslah,, memang sesuai la kan tajuk entry ni gambar di manipulasi,, kih3


adusslah TEACHER AZIZI buat lagi,, hahaha,,,

habis hilang segala jerawat,
eh,, kemana pergi eye bag bawah mata?
kening nipis senipis kertas
habis halimunan semua jeragat, 
bulu mata tiba-tiba jadi sedepa, 
kulit licin bak sutera, 
bibir merah macam lada, 
yang paling tak tahan, warna mata terus jadi ala-ala hijau,, 

eh,, macam warna someone yang aku kenal je satu ketika dahulu,, sob3,, kenangan pahit ke kenangan manis ngan orang tu ye,, aku pun taku tau nak describe kenangan tu macam mana,, hehe...

tq JIJI for editing my picture to become that beautiful,, tiba2 aku terlupa yang aku ni hitam,, haha,,

 Banner

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD