staging king lear: kuhalau ayahku

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 

hye korang,, sorry sebab aku baru hari ni nak update pasal staging king lear,,, hehe,, kalau korang nak tau drama ni pasal apa,, korang googlekan aja k,, yang pasti drama ni sangat best giler-giler,, menarik mereng-mereng,,

yang aku frust gila babeng,, tak de orang record kitorang punya part,, tapi nak salahkan sapa??? aku diamkan aja,, kalau aku tau, aku record je ngan camera cikai aku tu,, sadis tol,, kalau tak,, korang boleh la tengok aku gelak jahat macam mana,, hehe.. layan la gambar aku jadi watak jahat ni dulu,, harap maaf sebab gambar-gambar ni sangat hodoh sesuai la ngan watak jahat kan,, hehe..

dalam staging king lear,, aku bawak watak goneril, the eldest daughter of king lear,,, jahat,, yang paling jahat antara yang jahat la kiranya,, so,, jangan nak make-up artist aku dengan cara make-up yang macam ni ni k,, no no no,, dah memang orang jahat ni hodoh,, hodoh la jadinya,, hehe

dalam kelas tesl 3, q10.. jadi make-up room,, huuhuu,, chaos kot time ni,, tapi aku sempat je snapped gambar,, blogger tegar la katakan,, lantak la orang nak kata ape,, hehe


credit to ijey for this nice dress,, sume orang puji,, rasa macam nak ngaku aku punya je,, hehe,, one day nak beli la dress macam ni,, dah rasa macam jatuh cinta je,, hehe


goneril terkejut,,, hehe,, aku try wat muka jahat,, tapi jadi ter'baik' jugak,, haisy,, sume orang cakap muka aku tak cukup jahat,, ahiss,,, camne ni,, grrr,, nsib baik bibir time ni merah menyala,, then pakai contact lens biru bajet omputeh,, kalau tak lagi la baik,, hehe,, orang beriman la katakan.. insya ALLAH


yang ni kot ekspresi paling jahat yang aku boleh buat,, takat ni je,, haha,, menjadila tu kan?
kalau macam ni ok tak??? patut make-up kening kasi panjang sikit kan? baru lagi garang,, gigi putih tu,, gunalah colgate,, pilihan no 1 pakar gigi di dunia :D


yang ni ekspresi jahat paling failed,, grrrr


aikk??? tetiba tersengih plak si goneril ni,, hahaha,, muka bulat,, urrrgghhhh!!!!


yang ni bertambah-tambah baik jadinya,, hmmm


goneril and hubby dia, albany


time ni part aku dah siap,, so,, aku cepat-cepat lari belakang pentas,, hehe,, kak sani lawa kan? :D


costume manager, goneril, albany,, albany tu hensem kan,, hubby goneril la katakan, hehe

nantikan sambungannya tau! :D

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD