sekadar perancangan semata

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
kalau sayangkan ibu-ibu di dunia ini :D

aku baru balik dari gj,, tadi majuk jap ngan mz,, huh,, dia paham la nape nanti,, tapi melayan perasaan,, ala,, sesi luahan gegirl,, boboy tak de kot sesi luahan perasaan ni,, hehe,, kalau sesi ni,, memang meleleh la air mata,, hmm,, teringat sume yang sudah lama,, never mind,,,

perancangan hari ni
11 am- bergerak dengan bas ke ipg,, doakan bas cepat sampai,, ataupun ada teksi untuk bawak aku ke kb dengan selamat k,, :D


gambar curi kat google yang tiada kaitan dengan tajuk entry :D

aku nak gi kb mall,, nak tanya pasal apa laptop aku yang baru ni,, hari tu dia forced shut down, hang, pernah tak leh guna keyboard,, aku rasa hard disk ngok ngek ni,, sementara tak melarat,, baik aku rawat cepat-cepat,,

then,, aku nak gi maybank,, nak buat account to use maybank2u,, mudah sikit aku nak beli barang online and uruskan urusan pembayaran ti business tshirt-hand-sock aku tu,, doakan gak mendapat sambutan k :D

then aku nak balik ipg,, dah ada date dengan supplier tshirt hand sock aku tu,,, rasanya petang kot,, ti la aku confirm balik pasni,, takut nanti tak sempat sampai pulak,,, haisy,, risau aku takut jadi macam hari tu,, naya sungguh,,,

ya ALLAH ya TUHANKU,,
segala perancangan di atas,, aku serahkan kepadamu untuk ditentukan. peliharalah aku sentiasa dari segala mala petaka,, amin,,

tu jela kot yang aku nak tulis sebelum aku meninggalkan rumahku syurgaku ni,,, sayonara :D

 Banner

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

Persiapan Untuk Anak-anak Ke Sekolah; Taska dan Tadika