pesta sukan rakyat-pengenalan

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
1000 token untuk beli ipad . click here :D

hari ni spoiled sangat la,, kena bangun awal di hari sabtu, can u imagine how we felt???? grrr,, sapa laa buat kitorang jadi macam ni,, geram giler weh,, tapi,, lastly,, kitorang yang lagi terover excited,, hahaha,,,

pesta sukan rakyat ni diharapkan dapat membangkitkan rasa minat anak-anak muda macam aku ni,, almaklumlah,, sejak ada angry bird ngan ps 11 tu,,, tak de dah nak pandang terompah gajah ngan galah panjang,, sebab tu rakyat malaysia diserang obesiti,,, haisy,, aku harap sangat future students aku nanti sihat-sihat dalam erti kata sihat yang sebenar,, bukan sihat sebab badan yang besar,,, macam yang orang lama-lama dok guna tu,,, amiin


see how excited azmeer was to join pesta sukan rakyat ni???? hahaha,, muka bajet model korea,, cesss


mula2 sakit hati,,, then aku jualah yang tersengih-sengih tengok camera,, cess untuk aku jugak,,, sempat lagi tu aku promote tshirt hand socks,, sapa nak boleh roger k,, see how well it looks to be a sleeve to a short sleeved shirt???? CLICK HERE for more info,, haha


tq to mirah and diah (yang tengah tido) yang dah buat aku melupakan amukan kelaparan di pagi hari tadi dengan membawa roti dengan telor hancur,, walaupun tawar,, i tetap telan yewww,, baik tak i,, awwww


nape an tido sambil ni,, adesss,,, sorry sebab aku terupload gak gambar ni,, and tak pulak terdelete,, haha.. no hard feeling k an comel,, fizah stress ko gapo tuh???


see how semangat the people were even tension kena bangun pagi???

antara aktiviti yang dijalankan,, banyak sangat mainan traditional menarik,, best sangat,,, rasa rugi pulak tak diajak orang luar,, just bebudak sem 5 dengan sem 2 je,, haissy,, kita junior ni salu kena,, tapi,, ini yang bagi pengalaman yang tak terlupakan,, ye dak??? kalau dok asrama,, tak de la aku peluang tengok benda-benda kat bawah ni,, keep scrolling k,, :D


congkak,, korang reti ke main,, wekkk,,, baik aku,,, pernah menang tau,,


yang ni la aku join,, huh,, sorry ye aku tak leh amik pose aku main benda ni sebab too 18sx rated,, haha,,,!!


orang kata batu seremban ni untuk gegirl je,, tapi dulu,, ngan sepupu laki pun aku hentam je main,, best benda ni,, macam best la,, sangat best gitu,, kih3


haish dorang ni tak reti ke nak solek sikit kawasan wau sobek ni,, ni keje laki la ni,, macam la aku tak tau,, wekk kat laki,, suka amik mudak je,, kalau tak de perempuan camni la jadinya,, nasib baik aku perempuan,, hot pulak tu,, muahahahaha!!!!


kawasan galah panjang,, malas aku nak tunggu game start sebab lambat sangat,, sebab tunggu pemain game lain habis baru boleh start,,, kesian,, games banyak,, pemainnye tak de mana,, sob3,, lepas ni insya ALLAH aku join apa je activities kat ipg ni k,, :D


yang ni best,, puan suriati suka sangat,,, ni feveret dia la boleh kiranya,, kalau la aku main,, confirm menang dari belakang,,,aku bab mathematics ni kureng banyak,, :D


warung dam aji,, ada kalah pun tetap suki hati,, sengih je,, hehe,, best2,, siap ada kuih dengan alas meta petak-petak lagi,, hahaha,, aku rasa macam nak main benda ni je,, tapi takut maruah tercalar kalau tak sempar haji,, kih3,, doakan aku gi haji cepat2 k,, tak sabar rasa nak sempurnakan rukun Islam kelima,, kih2

 Banner

Comments

  1. Permainan tradisional yg jarang lagi dimainkan. :-)

    ReplyDelete
  2. cam best je.tak pernah join mahupun gi tengok.wuuuu...btw,muja kena tag.jangan la jeles kalau orang ramai komen ye.nak orang komen,kena la slalu komen kat blog lain.hehehe

    http://noruazuran.blogspot.com/2012/04/blog-alyzafisolcom-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. akk dulu juara main batu seremban tau dekat kampung.haha

    ReplyDelete
  4. fuyoh! meriah gler games. banyak. rasa cam nk join sekaki je. eh, i pun main batu seremban. sape kate games tu utk girls je wahai cik Muja? hahaha.

    tp tu la. macam takde org je. patut boleh invite kot student primary school utk join. mesti meriah. macam bg introduction la kat budak2 pasal traditional games ni. heritage kita tu kan. budak2 skang bukan tau sgt games2 ni.

    amboi, lelaki is simple. takyah la nak hias bagai. hahaha. *pembela kaum lelaki*

    ReplyDelete
  5. @aReLaN nak wat cmne lan,, terjelez jugak,, grrr

    ReplyDelete
  6. @Puan Kutu orang kata main batu seremban ni memg kna pakai sarung tangan tebal2,, boleh hancur kot tangan kalau addicted main benda ni,, kih3

    ReplyDelete
  7. @NIZAM aishh,, nak bela pulak,, wat rosak gambar orang je bila tak hias baik2,, grrr,,

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD