jumpa timbalan,, ko hado???

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
1000 token untuk beli ipad . click here :D

dengan rasminya aku nak gitau korang aku jumpa 

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA 

semalam di Bachok sempena 

HIMPUNAN USAHAWAN JOM NIAGE

,, hehe,, adakah aku over reacting?? tak kisah la k,, disebabkan cuaca panas sangat amat kat sana semalam menyebabkan makeup which means bedak dah cair hilang ntah kemana,, aku tak terasa sikit pun nak masukkan gambar sendiri dalam entry ni,, sangat huduh,,, hahaha,, mata ku yang berspec dah jadi sepet,, grrr,, geramnya la kena pergi tempat cmtu,, ingatkan dok dalam dewan aircond dengar ceramah je,, boleh la aku baca novel TENDER TRIUMPH by Judith McNaught untuk elak tido,, rupa-rupanya ada macam ekspo je kat situ,, ceh.

rasa macam nak sangat beli jubah yang macam ni,, nampak sopan but rock,, tapi,, bila harga tak ada the word ratus,, ok,, forget it,, next time maybe,,, wekkkk

wah,,, arnab pun dijual gak kat situ,, buvana tengok dorang terus jadi excited,,, ahaha,,, aku tumpang-tumpang je,, tak excited sangat,, kih3

orkid pun ada gak,, so,, korang boleh la nak beli orkid

korang pernah tengok landak??? haa,, ni la rupa landak ye kengkorang,,, aku pun rasanya ni first time tengok haiwan unik ni,, nasib bai tak ditembaknya duri dia tu kat aku time aku amik gambar dia pose ni,, tengok how far i risk my life for you all untuk kenalkan korang dengan landak,,, konon,, haha

ramai kemain,, huhu,, khusyuk ke tidok,,,


aku dengan muka tidak malu yang nyata berjalan ke depan untuk amik close up tpm kite,, hek3 gambar yang kat belakang tu pun jadilah kan,, kih3

cikgu aku masa kat sekolah rendah,, cikgu ni la buat aku tak dapat anugerah pelajar contoh kat sekolah dulu,, tak pela,, sob3,, anda tetap cikgu best,,, :D


tempek gak gambar huduh aku,,, yang ni je yang ok sikit,, uwaaaaaaaaaaaa

upin dan ipin still femes ke sekarang ni,, lalala,, jahat nya aku,, tengok budak tu excited je dapat bergambar dengan upin and ipin,, haha

bas berderet-deret,, aku amik dari bas kitorang,, perghh,, napela orang suka menyeksakan diri,,,, grrrr

suasana dalam bas,, confirm aku tak nak masuk gambar,, kih3

ps- bila la nak jumpa pm pulak ni ye,,, :D

 Banner

Comments

  1. landak pandai menembak ke... hehehe... bukan ke kalau dia rasa terancam duri dia mencacak ke... ;p

    ReplyDelete
  2. Salam..

    #pe ni muja, jelez tak habes2,hahahah.

    Ish, xbek ckp diri tu huduh, manis kot..amboi, nak ber aircond hape, event besor mcmni jrgla kat tmpt aircond yunk, baru ni masa lana pi mjls pntup hri wilayah persekutuan pn, camni la jugak. harapkan kipas besor je la..kalau hujan, habis semua basah.

    pa aku mengarut ni,muehehe. bedal je lah,hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD