ipg lestari,,, akhirnya,, aku end up tidak menjadi teacher,, but,,,

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 

hye korang yang hot vogue,, hari ni aku makan free kat cafe,, thanks to izat and the gang,, sudi lak izat anak tauke cafe tu belanja aku,, nasib baik la jugak aku jadi kawan abang dia si hafiz yang dah terbang ke german,, cess,, aku gak yang still dok kat malaysia,, tapi,, rezeki masing-masing kan,, kih3,, jangan hafiz bawak balik kak ipar mat saleh untuk aku ngan izat sudah la yer,, kidding,, :P

ha,, yang ni baru masuk nak masuk content utamak entrik inik,, sumer nak kena ada k ok,,, hari ni kat ipg kitorang ada satu program yang sangat bagus yang korang patut suggest kat sekolah parents korang mengajar, anak korang belajar atau kekasih korang belajar,, program ni dinamakan IPG LESTRARI,, nama itu boleh ditukar sesedap rasa bergantung pada selera sekolah,, apa yang bestnya program ni???? dia dapat membina biceps, triceps and quadriceps (aku hentam sajalah) semasa dalam proses melakukan aktiviti,,, apakah aktiviti nya??? aktiviti menanam pokok,,, tuuuuuut.


ni la banner program kitorang,, nampak orang hensem pakai spec tu? tu pengarah ipgkkb yang disayangi,,, salute beliau amat sangat time tengok beliau lumba lari time kejohanan olahraga tahunan hari tu,,, korang bayangkan,,, beliau jadi last runner kot,, cayalaaaaaaaaaaah!!!!


tempek gambar jarak dekat jarang-jarang disebabkan aku rasa muka aku yang bergunung-ganang macam moon punya surface dulu dah makin baik,, aku tak tau la bagi korang,, seriously dah lama sangat tak amik gambar close up macam ni,,, dulu kalau tak close up tak puas hati sebab tak leh tunjuk kulit licin macam sabun,, sekarang,,, sekali sekala boleh la kot,,, hek3,,, doakan kulit aku baik seperti sedia kala semula k :D


mirah dan buvana,,, wish her a very nice gorgeous bufday today k... hope you will always be happy and content in your life,, bufday present??? on the way ye cayam,,  :D


saje je aku amik gambar ala-ala perempuan tak cukup umur gigit kuku,, nape? ada masalah ke bro? wekkk


dari jauh ku zoom se zoom zoom nye untuk dapatkan angle yang sesuai untu amik gambar 2 orang jelitawan tu,,, korang patut say tq to me now tau yau,,, :P


bebudah muzik tengah nyanyi lagu tema,,, lagu dicompose oleh dorang sendiri ho key,,, jangan di buat main,, ingat ajai je reti compose lagu???? budak music kat sini ipgkkb pun boleh maa,,,, so,, tempah la lagu ngan dorang,,, insya Allah gempak,, ngeh3


dari kiri maizatul syuhada, aku, mimi and ain,, sapa yang nak request no hp kecuali aku punya boleh la comment akan inbox aku k :D


dinding oren tu sebenarnya dinding masjid,, ni time kitorang tunggu arahan penukaran kerjaya daripada guru kepada gardener,,, hmmm tak sabar nak mencangkul nih,,, ngeh3




gambar-gambar pokok yang perpilih


madam nori tengah briefing orang dari penjara yang dapat parol,,, seram gak kan,, tapi,, diorang mahu berubah,, kita patut beri peluang pada mereka,, bukannya makin kutuk la,,, makin la dorang stress dan rasa tak de makna untuk dorang berubah bila tetap dihina jugak,,, paham students?


muja bersama mz mojo,, apakah mz mojo? nampak pokok semerak api di tangan ku itu?? itulah mz mojo,, pokok angkat aku,, hek3,, tak janji tapi,, insya ALLAH aku akan siram and jaga dia baik2 dalam seminggu,, kalau aku rasa jadi gardener tu best,, and siram pokok tu macam tengok citer korea,, aku up la sikit 5 tahun aku dok kat situ aku jirus hari2,, adakah aku serajin itu? hahaha


rasa nak cangkul je pak cik yang duduk tu,, gedik amat,, asyik nak amik gambar orang je,, huh,, sape2 yang kenal dia,, sila jauhi,, hahaha,, jahatnya i,, :P


aku gardener tak bertauliah,, ade haku keksah???? :P


aku dimarahi sebab menanam guna tangan,, ish3,, apala muja ni kan,, pengotor betul,, bagi aku pula,,, manusia ni pun asal dari tanah,, so,,, what is the point to takut dengan bahan yang buat diri sendiri???


puas hati dapat letak pokok dalam lubang tu,, lubang ni lubang kedua dicangkul untuk mz mojo sebab lubang pertama tu ada konkrit la pulak,, kaco je konkrit tu,, aku sepak baru la tau!!! grrr,,, marah ni,,


siram siram siram,,, adess,, harap-harap cepat la besar,, sebab aku pun malas nak siram banyak-banyak kali ni,, bazir pulak air,, hek3


pandangan dari atas mz mojo,, seksi kan dye ni? hahaha

mirah, yb azita, dan aku,, aku gemuk,, uwaaaa!!!! ok,, next week start lari balik,, :P

ni kete zati,,, aku bajet kete aku,, aku harap zati tak baca entry ni,, haha,, mesti mengamuh sentuh altis dia ni,,,




bersama abang-abang yang membantu,, muka bahagia,, semua pokok dah selamat disemadikan dalam tanah,, alhamdulillah,, hidup tak hidup,, di tangan Allah,, berserah jelah kita ye,,, harap pengalaman dorang kat ipg dapat membantu proses dorang dalam parol.. amiin

ps- dilema,, nak jadi teacher ke gardener ek? :P

 Banner

Comments

  1. Gedik sungguh gmbr ko ek... Hahaha... Bukan main hepi lagi seharian ko. :)

    ReplyDelete
  2. Muja, knp dgn qaiyah ko ni... Hahahaha...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD