fenomena manusia

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
1000 token untuk beli ipad . click here :D

entry peram,, gambar dah lama upload,, tapi entry baru nak tulis,, maka traffic pun turun secara mendadak disebabkan wifi yang hanya satu bar yang kadang ada kadang tak de,,, kalau nak online asyik kena datang library dulu je,, macam sekarang ni la,, proudly announce you,, the arrival of the Lady Warrior into the library,, benci tau tak??? pak cik teknikal,, tolong la bertimbang rasa sikit ngan kitorang kat blok e ni,, sob3

ok lah,, dah cukup rasanya aku mengadu ngan korang pasal wifi yang slow dan bentap macam siput kat ipg ni,,, so,, sekarang enjoy the pics taken in kbmall,, LAGIII,, hehe,,, time ni,, dorang-dorang yang pegi sekali ngan aku ni nak borong stuff from Popular,, perhatian,, kat sini tiada kinokuniya or mph,,, grrrrr,,, yang ada Popular, SMO dan PSI.. dan kami sangat bersyukur,, alhamdulillah,, nasib baik ada daripada tak de,,, nayaaaa


before gerak pun dah snapped gambar,, lawa kan??? the one and only India girl in my class,,,, buvana sunthari,, dont you think that she really looks like a malay??? no ek? maybe in my eyes la,,, yang rabun. done. buvana,,,!!!! jangan rajin-rajin sangat,,,, aku dah ketinggalan banyak ni,, ldv tak sentuh agi,, uwa!!!!


next aku punye turn,,, perincian,, shawl by mz, shoes bum RM20 (KBMALL), jeans RM6 (bundle depan pantai timur), baju RM12(pantai timur kb).. yang paaaaaaling mahal,,, beg RM43 (online),, hasil gabungan semua tu macam not bad je kan,, kih3 nampak lebih bertamadun kot,,, baju dah tak kelepet bagai,, mmm,, cantik gak aku ni,, wakakakakakakakaka!!!! (ayat di atas ni sila jangan baca. harap maklum)


ni yang aku tak suka dok tepi diah,, terus aku kalah,, dah diah cute amat,, mute cute piut gitulaa,,, jarang tau boleh tengok diah ni pakai shawl,, so,,, korang,, pembaca blog aku saaaaaaangat beruntung,,, cakap alhamdulillah k,, ngeh3....huh,, rasa macam gergasi je aku dok tepi diah,, grrr sekali.


mirah ngan buvana,,, mirah hari ni sedondon dengan diah,, rumates la katakan,,, tak cakap kat aku! aku pun nak berturqoise jugak,, grrrr :@
tak pe,, buvee lagi la tak kena ngan tema,, padan muka bu,, hahahahaha!!!!!


aku yang bajet korang nak tengok sangat gambar aku,, mz je yang sentiasa tertunggu-tunggu aku upload gambar biasanya,,, hek3,,, min,, this is for you,, jangan curi tau! :P


mana lagi cantik???? kasut aku ke buvana??? kasut aku la kan,, tocei korang!!! muah3,,,,!!!


aku suka tengok gambar ni,,, rasa macam kurus,, cermin suka sangat tipu aku,, geram tau!!!! tapi,, dia membahagiakan hati aku,, tak kisah la kan,, hek3

ok,, dem punye gambar,, dah nampak gemuk balik!!! grrrrrr

ps- jiji cakap gambar kamera aku tak cantik,, sedey,, menyesal,, nasib baik aku tak humban je dalam laut,, uwaaaaaaaa!!!!

 Banner
ni blog yang aku suka,, harap korang pun akan suka jugak :D

Comments

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD