komen je reti!!! eee!!!

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 

hoi minah!!! hoi leman!!! meh sini jap!!! aku nak gitau satu benda secret kemain ni,, geram giler aku nih,,, aku sabar je,, dah lama dah ni,, kenapa la dia buat camni,,, sob3 aku terharu,,, tapi,,, haish,,, tak leh nak tahan dah aku ni,, aku kena gitau korang jugak!!! eeee!!! dah lama sangat dah ni,, meletup jugak aku hari kalau tak gitau korang,,,, wa rasa panaaas je,,, hari ni jugak aku nak gitau korang,,,,!!!!
Welcome To My Life
cer click gambar tu!!!

blogger ni suke sangat comment entry aku,, tiap entry ada je la comments from him!!! asal aku update,,, ada comments dari dye,, asal aku tak update,, tak de pulak,,, eee!!! baik korang check it out HIS BLOG,,, dengar citer dia hensem kemain,,,, haisy,, ni yang aku panas ni,, orang hensem kemain suka comment entry aku,, eee!!! dah hensem peramah pulak,,, sia-sia je dah kena promote kat blog aku ni ha,,, padan muka dye!!! sapa suruh suka comment kat entry aku ni,,, :P

ps- ARELAN jangan marah,, nanti cepat tua dan tak hensem,,,, full stop. :D
 

Comments

  1. hahahaha...lawak la cik muja kita ni.nasib baek la tak gelak kuat2 depan laptop kat ofis ni.kalau tak memang kena cop sewel.nk wat cmne kan,dihubungkan thru blog je.kt komen n shout jela leh sembang.slh tukang komen ni ke???bukan salah muja ke sbb selalu update??? :p

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Test Market Atas Manusia

Ibadah dalam Islam: Ibadah Umum dan Ibadah Khusus

IF I MAY CHANGE THE WORLD